Onnozele campagne van NDP Nieuwsmedia kan veel beter

AI-gegenereerde afbeelding
AI-gegenereerde afbeelding

Eind augustus lanceerde NDP Nieuwsmedia de bewustwordingscampagne ‘De nieuwsmedia. Je hoofdsponsor’. Het doel van de campagne is om het Nederlandse publiek bewust(er) maken van de waarde van nieuws. Volgens Piet Bakker is het een goed idee, maar slecht uitgevoerd. Hij heeft een beter idee.

Link naar publicatie

MEER OVER

Over Journalismlab

Onderzoek in de context van de digitale wereld

Het lectoraat Kwaliteitsjournalistiek in Digitale Transitie (JournalismLab) doet aan de hand van diverse thema’s praktijkgericht onderzoek. Hierbij kijken we naar de wederkerigheid tussen drie journalistieke processen: productie, inhoud en effect.

Deel dit artikel:

Lees meer

Thema's

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van Journalismlab en alle ontwikkelingen schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.