iCross2014

AI-gegenereerde afbeelding
AI-gegenereerde afbeelding

Op 3 juni is het iCross2014: “hét event voor communicatieprofessionals, contentspecialisten, (web)redacteuren, uitgevers, strategen en bladenmakers die zich in één dag willen laten bijpraten en inspireren over de nieuwste (technische) ontwikkelingen en inzichten in onder meer online en crossmediaal publiceren”.

De aftrap komt van Piet Bakker die spreek over “Crossmediale duizendpoten” (wat moet je kennen en kunnen om als journalst of communicatieprofessional aan de bak te komen).

Daarnaast zijn er presentaties van

  • Tonie van Ringelestijn – Social Media: what’s in, what’s out, what’s next?
  • Elbrich Raessen  – Social Media en succesvolle interne communicatie  
  • John Verhoeven – ‘Visual storytelling’ met cijfers – de weg naar de infographics
  • Marten Blankesteijn – Blendle: Betalen voor journalistiek wordt weer leuk
  • Heleen van Lier – De Volkskrant en de digitale toekomst
  • Gonnie Spijkstra – Hoe we in één jaar de social traffic naar telegraaf.nl verdubbelden
  • Ben Rogmans  – Keep it simple
  • Henk van Ess – Let’s get Personal
  • Jochem Koole -Social Business – Sociale media succesvol zakelijk inzetten
  • Merel Roze – Schrijven voor mobile devices en responsive sites
  • Jeroen Mirck – Storytelling, Contentmarketing en de inzet van de Blog
  • Paulus Veltman – Prepare for Impact! Hoe technologie ons leven gaat veranderen

 

MEER OVER

Over Journalismlab

Onderzoek in de context van de digitale wereld

Het lectoraat Kwaliteitsjournalistiek in Digitale Transitie (JournalismLab) doet aan de hand van diverse thema’s praktijkgericht onderzoek. Hierbij kijken we naar de wederkerigheid tussen drie journalistieke processen: productie, inhoud en effect.

Deel dit artikel:

Lees meer

Thema's

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van Journalismlab en alle ontwikkelingen schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.