Het gaat goed met HP De Tijd, oplage stijgt… of toch niet?

AI-gegenereerde afbeelding
AI-gegenereerde afbeelding

In een ronkend stukje mag Hans van Brussel, adviseur bij Audax, in de Volkskrant uitleggen waarom het zo goed gaat met opinieglossy HP De Tijd. Bijna iedereen ontslagen, de redactie ontmanteld, van week naar maand: zelfs zonder advertenties draait het blad in 2014 break-even, in 2013 is het verlies “een aantal tonnen”. En de oplage stijgt. Lees verder »

Link naar publicatie

MEER OVER

Over Journalismlab

Onderzoek in de context van de digitale wereld

Het lectoraat Kwaliteitsjournalistiek in Digitale Transitie (JournalismLab) doet aan de hand van diverse thema’s praktijkgericht onderzoek. Hierbij kijken we naar de wederkerigheid tussen drie journalistieke processen: productie, inhoud en effect.

Deel dit artikel:

Lees meer

Thema's

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van Journalismlab en alle ontwikkelingen schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.