Digitale oplage kranten groeit, maar niet genoeg

AI-gegenereerde afbeelding
AI-gegenereerde afbeelding

Een groei van 80% binnen één jaar, dat is een prestatie om U tegen te zeggen. Vergeleken met het laatste kwartaal van 2011, was de verkoop van digitale kranten in het vierde kwartaal van 2012 80% hoger: een groei van ruim 30.000 naar 55.000 volgens HOI online. Tussen 2010 en 2011 steeg de digitale oplage Lees verder »

Link naar publicatie

MEER OVER

Over Journalismlab

Onderzoek in de context van de digitale wereld

Het lectoraat Kwaliteitsjournalistiek in Digitale Transitie (JournalismLab) doet aan de hand van diverse thema’s praktijkgericht onderzoek. Hierbij kijken we naar de wederkerigheid tussen drie journalistieke processen: productie, inhoud en effect.

Deel dit artikel:

Lees meer

Thema's

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van Journalismlab en alle ontwikkelingen schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.